Bellan

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Stockholm lockers - Super Jam i vitabergsparken

Av Bellan - 18 augusti 2010 13:21

Hej igen! Här nedan så ser du en video på sex stycken lockare (tror att det heter så...). Det är stockholm lockers och jag är väääldigt stolt över att faktiskt ha en brorsa som är med i det här gänget! Min brorsa är han som dansar längst till höger, han med vit mössa. Jag tycker att det är riktigt coolt med locking, det verkar som en så glad dans! Hoppas ni gillar filmen, hejdå igen!


//Bellan

 
 
Ingen bild

Elsa

19 augusti 2010 11:02

Wow, fett grym han är! Owo


Bellan

19 augusti 2010 19:53

Hehe, tack lr vad man nu ska säga, han e tuff :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bellan - 20 augusti 2010 11:53


Hm, det känns som om ni inte riktigt känner till det riktiga jag. Som om ni bara känner till bloggjag? Det ska det bli ändring på :) Nu ska ni få veta...     Japp, trevlit va? ^^ Då börjar jag då...1. Jag är livrädd för clowner, ensamhet och att...

Av Bellan - 19 augusti 2010 23:19

Tja igen! Sorry att jag inte har skrivit under dagen, har varit lite upptagen med kompisar och så. På morgonen så hade jag bajjstråkit, precis som jag brukar ha på mornarna. Speciellt nu för tiden, okej de senaste dagarna  Ebba är på seglarläger, Ven...

Av Bellan - 18 augusti 2010 16:42


Tjena! Har varit i gallerian nu, och jag köpte en... sak till min brorsa. Hehe, ni får veta vad jag köpte på Söndag annars kanske han får reda på det. Jag köpte en sak till min mamma också, som också fyller år på Söndag. Och det är inte det enda, uta...

Av Bellan - 18 augusti 2010 11:14

Morron! Har sovit gott, men är AS-RÄDD för den där snubben som typ är sveriges värsta sexförbrytare, han har ju rymt... Jag har bestämt mig för att ha en data-dag idag, bara för att jag inte vill gå ut  Men nog om dumheter, nu ska ni få höra några a...

Av Bellan - 17 augusti 2010 22:56

Hej! Jag ville tipsa om en fin och väldigt smart skriven blogg. Cecilia Darling har en jättefin blogg. Hon skriver om lite allt möjligt, och jag gillar den verkligen för att hon verkar tänka rätt mycket. Ett inlägg intresserade mig särskilt mycket, e...

Jag

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Senaste inläggen

Antal besökare

besöksräknare

Papa roach

Ovido - Quiz & Flashcards