Bellan

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Bellan - 16 augusti 2010 20:48

Hej igen! Som jag sa förut så skulle jag och bada med Elsa, Filippa och Adéle. Det var jättekul! I början så var Ida och Ella där, två stycken tjejer från pararellklasen. Vi badade lite med dem  Sedan så stack dem, så då gick vi till några båtsaker och hade jääääättekuul Viktor kom, våran kompis, han är skoj  Asså ni vet sånna där saker som båtar är knäppta vid? Okej, lite dåligt förklarat kanske   Men det är typ en sorts pinne som sitter fast i bryggan, den kanske är tre meter lång eller något åt det hållet. På slutet av pinnen så hänger en liten boj, oftast röd eller marinblå.
Den båtsaken gick alla vi ut på så att den skönk ner AS-MKT!, och den som stod längst ut skulle stå på ett ben och blunda. De andra räknade tyst till tre och sen hoppade dom av... Det gick rätt fail, men det var kul! När jag stod längst ut så fick jag magplask, ryggplask och sidoplask  Sen när jag inte stod där så ramlade adéle på mig och jag fick bajsont i halva ansiktet   Och sen så puttade Filippa av mig så att mina skulderblad hamnade på en sorts grej som stack upp, jag tappade andan och det gjorde skiiiitont! ... Lite otursdag kanske   Nu ska ni ia alla fall få se bilderna från dagen!   


  Asså några av bilderna kanske hamnar åt fel håll, jag pallar inte rotera dem på mobilen... Det här är i alla fall jag, Adéle och Filippa. Filippa är längst till vänster, jag i mitten och Adéle åt höger.

  Filippa är liksom den snygga på den här bilden, jag är hon som ser ut som en boll  

  Fina Filippa och Adéle! Adéle är hon som typ går i luften, Filippa är hon som dyker  Nu pallar jag inte ladda upp fler bilder. Vi tog många fler, men jag orkar verkligen inte. Adéle ska sova över så vi måste bädda lite, sen ska vi kolla på film och äta marängschweizgubbe :D Farväl mina vänner, ha de gött!       

 
Av Bellan - 16 augusti 2010 10:45

Hej och och välkommen till min nya blogg! Jag har haft många bloggar, men jag har lagt ner vartenda en. Vi får väl bara hoppas att jag håller fast vid den här bloggen    Tidigare har jag bloggat på Blogg.se och Devote. Jag tycker nog att Bloggplatsen är bäst hittills  
Idag har jag inte gjort så mycket, kom igen klockan är ju inte ens elva! Men Senare idag ås ska jag träffa gulliga Filippa, coola Adéle och fina Elsa  Det ska bli skitkul, särskilt eftersom att jag inte har träffat någon av dem speciellt mycket under sommaren... Vi ska ner och bada vid bryggan, vi ska sola också, även fast det inte är så mycket sol    Jag längtar verkligen efter dem   Okej  visst, jag träffade Filippa igår men jag har i alla fall inte sett Adéle och Elsa på superlänge.
Jaja, nu måste jag sticka. Nästa inlägg kommer nog ikväll, hejdå! 


//Bellan

Jag

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Senaste inläggen

Antal besökare

besöksräknare

Papa roach

Ovido - Quiz & Flashcards