Bellan

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Bellan - 17 augusti 2010 22:56

Hej! Jag ville tipsa om en fin och väldigt smart skriven blogg. Cecilia Darling har en jättefin blogg. Hon skriver om lite allt möjligt, och jag gillar den verkligen för att hon verkar tänka rätt mycket. Ett inlägg intresserade mig särskilt mycket, ett inlägg som handlade om döden.  Det är helt otroligt tycker jag, vilken förmåga alltså! Hon skriver så smart och... Ja, det finns inga ord. Jag älskar ju filosofi, och filosofi är ju att vara nyfiken och att kunna tänka om lite allt möjligt. Det tycker verkligen jag att hon gör, och jag menar det. För vad händer om man inte blir gammal, vad händer om man inte får barn? Vad händer om man aldrig blir respekterad? Dessa frågor ställer hon sig själv, och det är de frågor man ska ställa. Inte 'Vad tycker du om mig?' eller 'Gillar du att spela fotboll?'. Dessa onödiga frågor ställer vissa på sina bloggar, bara för att ha något att blogga om. Den här tjejen har något viktigt att blogga om, och det älskar jag.

Av Bellan - 17 augusti 2010 22:03

Hej! Idag har man varit på härliga Gustavsbergsbadet    Det var riktigt kul där! Jag var där med Adéle, vi skulle ha ringt Tuffe också, vilket vi gjorde. Fast hon svarade inte för att hon var på ridläger, men jag ska ringa henne imorgon och jag hoppas att hon svarar då! Här är lite bilder från Gustavsbergsbadet, ett bad som jag verkligen kan rekomendera för alla åldrar!   


  Här är bubbelpoolen. Där var vi inte speciellt ofta, vi tyckte att det var betydligt mycket roligare att bada i strömmen och åka i rutchkanorna.

  Här är simbassängen, det var faktiskt rätt kul att vara där. För det första så gillar jag att hoppa och göra tricks, för det andra så fanns det små flytvästar som vi band runt hela kroppen så att vi nästan kunde stå på vattenytan! Och för det tredje så simmade två stycken snygga killar där  

  Här ser ni båda de två rutchkanorna och strömmen, fast strömmen är inte på på den här bilden. Det var kul i strömmen eftersom att den var väldigt stark, så stark så att det var tolvårsgräns, inte för att någon brydde sig om det... Jag tyckte bara att den ena rutchkanan var kul, och det var den som åkte sakta. Där kunde man ställa sig upp i mitten och hoppa på folk som åkte förbi Den andra fick man vääääldigt ont i rumpan av, så det var ingen favorit direkt  Vi tog lite bilder när vi väntade

på mamma också, fast jag tänker bara visa två, annars blir det så mycket bilder.   Evil Adéle   

  Not Evil Bellan  


Dåså, finns inte mycket mer att säga! Om jag har lite småtråkigt senare så bloggar jag då, vi ses så länge!   


//Bellan

Jag

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Senaste inläggen

Antal besökare

besöksräknare

Papa roach

Ovido - Quiz & Flashcards