Bellan

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Bellan - 20 augusti 2010 11:53

Hm, det känns som om ni inte riktigt känner till det riktiga jag. Som om ni bara känner till bloggjag? Det ska det bli ändring på :) Nu ska ni få veta...


  Japp, trevlit va? ^^ Då börjar jag då...
1. Jag är livrädd för clowner, ensamhet och att mista mina vänner.

2. Jag har velat var fjortis i slutet av tredje klass, mest för att jag ville passa in lite mer.

3. Mina vänner är allt för mig, om jag skulle förlora dem så skulle det kännas som om jag inte hade något kvar. De gör mitt liv, tillsammans med min familj såklart.

4. När jag var typ fyra så brukade ja komma in i min brorsas rum i baddräkt och flörta med hans kompisar...

5. Jag är alltid kär i någon, jämt och ständigt. Oftast är jag faktiskt inte kär, utan jag bara vill vara kär.
6. Jag hatar att vara minst, men hatar att vara störst. Bäst är väl att vara någonstans där i mitten.

7. Jag brukar lyssna på en julskiva av Amy Dimond från 2008. Jag har lyssnat på den sedan i julas.
8. Jag tycker att de flesta fjortiskillar är rätt gulliga, men oftast rätt stöddiga och för kaxiga.

9. KPwebben är den bästa hemsidan som finns! Jag skriver alltid noveller där, och rollar gör jag också.
10. Jag brukar gå och dagdrömma ibland, och det händer att jag råkar prata tyst för mig själv när jag gör det.


Japp, det var väl allt... Några kommentarer? x)

//Bellan

Jag

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Senaste inläggen

Antal besökare

besöksräknare

Papa roach

Ovido - Quiz & Flashcards