Bellan

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Bellan - 18 augusti 2010 16:42

Tjena! Har varit i gallerian nu, och jag köpte en... sak till min brorsa. Hehe, ni får veta vad jag köpte på Söndag annars kanske han får reda på det. Jag köpte en sak till min mamma också, som också fyller år på Söndag. Och det är inte det enda, utan min pappas flickvän fyller också år på Söndag. Lite besvärligt va? Speciellt eftersom att jag är pank  Jag blev pank idag, efter alla presenter... Fast jag köpte presenter innan också, och då var jag nästan pank, nu är jag verkligen hel-pank Och sen så gick jag och mamma in till bikbok för att kolla på baseball jackor till mig! Jag hade en supersnygg skinnjacka som jag skulle ha till hösten, men jag tappade bort den efter två veckor så jag tror inte direkt att jag kommer få en ny, hur eller hur så tänker jag inte fråga om någon. Men en baseball jacka föreslog mamma faktiskt, och jag tycker att de är jättesnygga! Jag vill helst ha en röd, fast de allra flesta har en röd så jag tror inte det. Men marinblå tycker jag är fint så jag kanske ska köpa en marinblå. Fast svart passar ju till allt... Rosa då? Nä, inte riktigt min stil. Turkos är min favoritfärg, men den är så ljus och jag har nästan inga klädplagg som passar till en turkos baseball jacka. Hmm... Jag tror det blir marinblå   


//Bellan

Av Bellan - 18 augusti 2010 13:21

Hej igen! Här nedan så ser du en video på sex stycken lockare (tror att det heter så...). Det är stockholm lockers och jag är väääldigt stolt över att faktiskt ha en brorsa som är med i det här gänget! Min brorsa är han som dansar längst till höger, han med vit mössa. Jag tycker att det är riktigt coolt med locking, det verkar som en så glad dans! Hoppas ni gillar filmen, hejdå igen!


//Bellan

Av Bellan - 18 augusti 2010 11:14

Morron! Har sovit gott, men är AS-RÄDD för den där snubben som typ är sveriges värsta sexförbrytare, han har ju rymt... Jag har bestämt mig för att ha en data-dag idag, bara för att jag inte vill gå ut  Men nog om dumheter, nu ska ni få höra några av mina favoritsånger som framförs utav mitt favoritband  











Gillar ni dem? Det är Papa roach   Den första sången heter Last Resort och är grymt känd. Den andra sången heter Lifeline och den är inte fullt så känd, men jag gillar ändå den och resten mer än Last resort, fast jag gillar Last Resort också. Den tredje sången heter State of emergency och är min absoluta favorit, fast den blev det rätt nyligen men ändå. Fjärde sången är Hollywood Whore, det var min favorit förut men inte längre, jag har typ tröttnat på den. Femte sången är Had enough, och jag gillar den för att den verkligen har en bra text, och det är ju rätt viktigt i låtar. Sjätte sången är Be free, och den har jag inte lyssnat på på evigheter, men jag gillar den fortfarande. Sjunde sången är I allmost told you that I loved you, och den har lite våldsam låttext men jag verkligen älskar den ändå. Vet inte riktigt om den eller State of emergency är bäst. Ja, nu har ni fått höra några av mina favoritlåtar. Nu ska jag äta frukost och sen ska jag ut och handla presenter till brorsan, vi ses!


//Bellan

Jag

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Senaste inläggen

Antal besökare

besöksräknare

Papa roach

Ovido - Quiz & Flashcards